Přidáno 23. Január, 2017
Prednedávnom spustila slovenská divízia Saint-Gobain ISOVER webovské stránky v „novom šate“. Ich atraktívne spracovanie, množstvo informácií a prehľadne členený multimediálny obsah sa pozitívne podpisujú pod jej návštevnosť aj celkovú pozitívnu spätnú väzbu.

V decembri 2016 spustila slovenská divízia Saint-Gobain ISOVER webovské stránky v „novom šate“. Ich atraktívne spracovanie, množstvo informácií a prehľadne členený multimediálny obsah sa pozitívne podpisujú pod jej návštevnosť aj celkovú pozitívnu spätnú väzbu.

Po novom stránka pracuje na platforme Drupal. „Pri jej vytváraní a napĺňaní obsahom sme mysleli do maximálnej možnej miery „prozákaznícky“,“ hovorí Alexander Prizemin, marketingový riaditeľ divízie ISOVER. Samozrejmosťou je responzívny dizajn stránok, prehľadné členenie a dobre dostupná dokumentácia pre návštevníkov. Práve pre nich ponúka stránka možnosť registrácie, na základe ktorej získajú prístup k možnosti sťahovania výpočtových a návrhových programov. Údaje, ktoré sa o návštevníkoch získajú registráciou, sú užitočné z hľadiska ďalšej komunikácie s nimi.

Po mesiaci od spustenia stránky sa divízia ISOVER môže pochváliť nasledovnými číslami:

  • 13% nárast UIP
  • 19,86% nárast návštevnosti
  • Podiel návštev z mobilných telefónov stúpol z 13% na 20%

Pozitívnymi číslami však práce na stránkach zďaleka nekončia. Web i po spustení divízia neustále inovuje a aktualizuje jeho obsah. V spolupráci s digitálnou marketingovou agentúrou je v procese prípravy taktiež SEO optimalizácia.