Pridané 31. Máj, 2018
Na našej online prezentácii pracujeme neustále. Ruka v ruke s vylepšovaním stránky www.isover.sk ide i práca na našom kanáli na platforme YouTube. Ak ste ho ešte nevideli, určite ho navštívte.

Doteraz sme sa na YouTube zamerali najmä na pridávanie relevantného obsahu, teda produktových a aplikačných videí, tiež videí, ktoré obsahujú naše vstupy v reláciách zameraných na stavbu, rekonštrukciu či energetickú efektívnosť budov z dielne slovenských televízií. Následne sme obsah roztriedili do prehľadných tematických playlistov a podrobili ich SEO optimalizácii.

Náš najnovší počin vznikal v jarných mesiacoch tohto roka, kedy sme dokončili práce na najnovšom playliste. Je kompletne zameraný na drevostavby. V siedmych samostatných kapitolách rozoberá proces stavby nízkoenergetického drevodomu, od jeho projekčnej fázy, cez použité procesy a materiály až po zhodnotenie stavby architektom a investorom – v tomto prípade, rodinou, ktorá nám dala súhlas na zdokumentovanie stavby svojho rodinného domu. „Takýmto rozdelením krátkeho filmu o stavbe drevodomu, sme chceli jeho obsah pre diváka zatraktívniť a poskytnúť mu priestor, aby si sám vybral, ktorá kapitola ho zaujíma. Jednotlivé videá sú kratšie, logicky a chronologicky usporiadané a navyše, každé z nich obsahuje odkaz na súvisiace videá o produktoch ISOVER či aplikačných postupoch,“ hovorí Alexander Prizemin, marketingový manažér divízie ISOVER. Práce na YouTube týmto zďaleka nekončia. V budúcnosti sa budeme zameriavať na prepájanie obsahu na YouTube so zodpovedajúcimi stránkami na našom webe tak, aby boli pre návštevníkov prínosné, prehľadné a atraktívne, aby sa takto zvýšil aj počet odberateľov nášho kanála.