Predaj sivého polystyrénu spoločnosti Isover stúpol v minulom roku o 80 %
„Nárast predaja sivého polystyrénu o 80 % poukazuje na pozitívny trend – ľudia rozlišujú materiály a orientujú sa lepšie v ich kvalite,“ vysvetľuje Alexander Prizemin, marketingový riaditeľ spoločnosti Isover. Kým pred dvoma rokmi firma investovala do systému recyklácie, v roku 2014 smerovali investície do výroby expandovaného polystyrénu (EPS). „Investovali sme do blokovej formy, ktorá umožnila 25 percentnú úsporu energií a efektívnejšie využívanie recyklovaného polystyrénu,“ hovorí Alexander Prizemin. Úspechy Isover dosahuje aj v recyklácii: v roku 2014 sa firme podarilo vyzbierať o 60 % viac odrezkov EPS ako v predošlom roku. „Naši partneri si rýchlo zvykli na túto službu a začali ju vo veľkom využívať, z čoho sa úprimne tešíme,“ hovorí marketingový riaditeľ.