Isover spustil kampaň o správnom výbere EPS pri zatepľovaní

Homepage pridané 3. novembra, 2015


Ústrednou témou kampane je upozorniť potenciálnych zákazníkov, že na výbere polystyrénu pri zatepľovaní domu naozaj záleží.

Komunikácia je zameraná na zdôraznenie výhod použitia tohto materiálu, no najmä chce upozorniť na to, že rozhodujúcim faktorom pri výbere dodávateľa by nemala byť cena, ale najmä kvalita materiálu, odborný servis a služby, či spoľahlivá firma s dobrým menom. Pútavou formou chceme recipientom poskytnúť vyčerpávajúci návod na výber správneho výrobku.
Kampaň oslovuje koncového zákazníka prostredníctvom článkov publikovaných v printových médiach, on-line portáloch, kampaňou na sociálnych sieťach, ako aj priamo na miestach predaja. V októbri vyvrcholí kampaň príspevkom v relácii Slovenskej televízie zameranej na práve vyhlásenú vládnu podporu zatepľovania.

Saint-Gobain

Viete že...

Zaujímavé fakty a informácie zo sveta Saint-Gobain

Viete, že materiálmi ISOVER je izolovaný každý piaty dom v USA?

Isover je najväčším svetovým výrobcom izolácií s spôsobnosťou a výrobnými závodmi po celom svete. Ak by sme zaparkovali plne naložené kamióny i s vlečkami materiálom Isover, ktorý sa vyrobí v priebehu jedného roku v Českej republike, obsadili by sme všetky diaľnice a rýchlostné komunikácie v Českej republike od Aš po Ostravu, v oboch smeroch.