Spoločnosť Saint-Gobain predstavila novú koncepciu svojej značky

Homepage pridané 3. júna, 2016


Na svojom výročnom valnom zhromaždení dňa 2. júna predstavila spoločnosť Saint-Gobain upravenú podobu svojho loga. Nového vzhľadu sa dočkal symbol mostu, ktorý reprezentuje Skupinu už viac ako 40 rokov. Pulzujúca silueta loga poukazuje na skutočnosť, že Skupina stojí za vznikom nespočetných miest na bývanie a žitie po celom svete. Teplé a svetlé farby boli zvolené k naviazaniu emotívnejšieho spojenia so zákazníkmi a koncovými užívateľmi.

Toto logo jasne reflektuje novú pozíciu značky vychádzajúcu z prísľubu Skupiny: navrhovať, vyrábať a distribuovať materiály, ktoré budú zlepšovať pohodu bytia nielen jednotlivcov, ale i spoločnosti ako celku. Pierre-André de Chalendar, výkonný riaditeľ Saint-Gobain, k tomu uvádza: „V Saint-Gobain sa materiály a produktové riešenia navrhujú k zvýšeniu komfortu ľudí, bez ohľadu na to, kde práve žijú, pracujú, alebo kam cestujú. Je ale potrebné realizovať všetko udržateľným spôsobom a pomáhať tak chrániť našu planétu pre budúce generácie. Z nášho pohľadu sa tieto dva aspekty totiž vzájomne dopĺňajú – predstavujú dve strany rovnakej mince.“

 

Zmena vzhľadu loga Skupiny vyzdvihuje náš záväzok vytvárať silnejšie spojenie so širokou verejnosťou. Digitálnymi médiami lepšie informovaní spotrebitelia totiž zohrávajú stále významnejšiu rolu pri výbere produktov, ktoré budú využité v ich projektoch. Saint-Gobain chce vysvetliť, ako naše materiály a riešenia prispievajú ku kvalite každodenného života, a to predovšetkým hodnotami, ktoré naša značka predstavuje: odbornosť pri výbere materiálov, kultúra inovácií, porozumenie potrebám a prianiam zákazníkov, ale i prístup založený na otvorenosti a zodpovednosti. „Musíme sa stať ešte viditeľnejšími pre koncových zákazníkov,“ dodáva Pierre-André de Chalendar. „Dnešné silné značky demonštrujú hodnotu, ktorú ľuďom prinášajú. Prial by som si, aby každý vedel, aké hodnoty presadzuje Saint-Gobain, a akú rolu zohráva naša značka v každodennom živote.“

 

Tlačová správa na stiahnutie tu

Nové logo na stiahnutie tu

Saint-Gobain

Viete že...

Zaujímavé fakty a informácie zo sveta Saint-Gobain

Viete, že ISOVER môžeme pomenovať aj „rodinným“ podnikom?

V jeho divíziách a strediskách nájdeme pracovať aj spoločných príslušníkov rodín, ktorí si odovzdávajú navzájom pracovné skúsenosti a poznatky. Na Slovensku vo výrobnej sfére a to pri výrobe EPS polystyrénu už niekoľko rokov (7 rokov) spolu otec so synom úspešne spolupracujú pri výrobnej linke konkrétne na predpeňovacej forme, kde naozaj rodinná väzba napomáha ku kvalitnému a trpezlivému odovzdávaniu skúseností z pokolenia na pokolenie. Mnohé tieto rodinné – generačné vzťahy dopomáhajú k lepším pracovným vzťahom a to aj v prípade manželov – zamestnávame 3 manželské páry, súrodenecké dvojice a pod.

Tieto webové stránky používajú pre poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Informácie o tom, ako tieto webové stránky používate, sú zdieľané so spoločnosťou Google. Používaním týchto webových stránok súhlasíte s použitím súborov cookie.